24 Temmuz 2012 Salı

BIGBANG Kapımı Çalınca :)

Çok şanslı bir insan olmadım hiçbir zaman.Herkesin çaba harcamadan ayağına gelenlerin ben arkasından koşmak zorunda kaldım.Oturup beklemektense bir şeylerin ayağıma gelmesini,çaba harcamayı yeğledim galiba bir yerde.Ama şu ara öyle bir şey var ki hayatımda,işte o bana kendisi geldi.Yavaş yavaş sevdirdi kendini,muhtaç etti,ağlattı,bolca güldürdü :) 
Şıpsevdi biri değilimdir.Sevemem,ısınamam bir şeye hemencecik.BIGBANG için de aynısı oldu,sindire sindire sevdim.
Love Song ile tanıdım ben BIGBANG'i,tam bir yıl olmuş :) Belki birkaç hafta sadece bu şarkıyı dinledim,başka şarkılarına bakamadım bile.Çünkü BIGBANG şarkılarının anlatacakları öyle hemen bitmiyor,zaman ayırmak lazım.Sonra sondan başa doğru gittim ilk albüme,ilk kliplere...İşte bugün de buradayım tek günüm belki de bir saatim bile BIGBANG'siz geçmiyor :) Dinliyorum,dinletiyorum(dinlemek istemeyene zorla da olsa :D) Dinlerken başka bir şey yapmama bile gerek kalmıyor,sadece onları dinlemek birkaç duyguyu birden yaşatıyor sanki.
Bir de sahiplendim ben bu grubu ki sormayın.Ben istediğimi derim,gerekirse acımadan eleştirimi de yaparım ama başkasından gelen en ufak bir kötü söz kulağıma gelince bir anda sinir yapıyorum bi savunmalar falan :D Sadece fanlarıyım evet ama bizlere kazandırdıkları o kadar çok şey var ki gönüllü avukatları oluveriyorum birden :D 
Bu grubu sevmeye başladığınız zaman gerçekten ne kadar ''ayrıcalıklı'' olduğunuzu fark ediyorsunuz.Gruba olan sevginiz VIP'lerin bu kadar kafa dengi olmasıyla arttıkça artıyor :) Ben böyle fandom görmedim arkadaş,bizden daha büyük k-pop fandomları var Türkiye'de evet ama şu son trendlerle,cevap alma çabalarımızla kendimizi kanıtladığımızı düşünüyorum :D Uyumadığımı biliyorum o trendler için tabii sadece ben değil diğer VIP'ler de öyle yaptı ve nasıl kenetlendiğimizi herkese göstermiş olduk :) Sırma Su ve Samsung'dan cevap aldık(Dünkü Samsung tweetinden sonra hala ağzım kulaklarımda çaktırmayın :D) Sıra GD ve Taeyang'dan cevap almakta :) Biz bu grup çalışmasıyla onu da yapabiliriz,eminim :)

İşte böyle,ilk yazımı hayatımdaki en büyük parçalardan birine BIGBANG'e ayırdım,krallara da ilk sıra yakışırdı hehe :) Üstte grup diye bahsederken bile bir garip oldum,çoktaan bir müzik grubundan fazlası olmuşlar benim için.Twitter'da da yazdığım gibi ''Bundan sonra biz BIGBANG dinlemeyi bıraksak,o bizi bırakmaz...'' :))
(Bu arada blogun üst sağ köşesindeki akvaryumda neden 5 balık var acaba ? Hmmm :D)http://ipektendunyaya.blogspot.com/Link1

10 yorum:

  1. Aegoo çok güzel yazı olmuş. Ben de aynı şekildeyim. :D Bir V.I.P olarak kendim acımasız eleştirler yaparım ama biri çıkıp onlara laf söyleyecek olsa ağzı burnu dağılmış bir halde bulur kendini. :D V.I.P olalı yaklaşık 3 sene olacak. Umarım hep böyle devam ederiz. Her zaman birbirimize kenetlenip, biribirimize koruyup, BB dinleyip devam ederiz. ^^
    İlk yazını tebrik ederim. ^^

    YanıtlaSil
  2. VIP'lerin doğası bu herhalde :D 3 sene...Ne güzel,ben de daha önceden keşfedebilseydim onları keşke :) Çok teşekkürler bu arada :) ^^

    YanıtlaSil
  3. Önce ilk yazın için tebrikler.Darısı başıma:)Benim Bigbang'le tanışmam daha çok yeni.1seneye yaklaştım.Ama her şarkılarını sindire sindire dinlemekteyim.Senin de dediğin gibi her hafta başka şarkısına takılıyor bıkana kadar dinliyor sonra birbaşkasını keşfediyorum.Ama bıktıklarımda bir süre sonra tekrar eski bir dost gibi keyif veriyor dinlerken.VIP lere gelince bu gruba dahil olmak bana büyük keyif veriyor.Hele sevgili Can sayesinde buluştuğumuz Livestream inanılmaz keyifli ve kendim gibi düşünen insanlarla beraber olmak paha biçilemez:)İlk yazın çok keyifli olmuş kalemine sağlık.Yenilerini bekliyoruz.
    Bu arada akvaryumuna bayıldım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk teşekkür ederim :))VIP olmak hepimizin hayatına renk katıyor,yayınları da ilkinden beri takip ediyorum programım varsa iptal ediyorum o kadar keyif veriyor bana :)Devamı gelecek mutlaka yazılarımın :)) Heheh akvaryum benim de çok içime sindi her biri bir Big Bang üyesini temsil ediyor,beğendiğinize sevindim :)) ^^

      Sil
  4. İlk yazın hayırlı olsun çingu! ^^
    Çok içten bir yazı olmuş, düşüncelerini çok güzel dile getirmişsin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk teşekkürler çingu :)) ^^ Düşüncelerimi olduğu gibi aktarmaya çalıştım,sonraki yazılarım daha da güzel olur inşallah :))

      Sil
  5. Ellerine sağlık ipek. :D Blogun hayırlı olsun. :D
    Her ne kadar Bigbang'le tanışmamın Blue'yla olduğunu sansam da bir gün müzik klasörümde Love Song'u görmemle şok oldum. O.o
    Önceden giyim tarzlarından falan önyargıyla bakardım o yüzden müziklerini dinlemeye bile tenezzül etmezdim, Love Song'u nerden dinleyip pc'ye indirdiysem artık o önyargıyla hala şaşırıyorum ya. Neyse herhalde bi kaç kez dinleyip unutmuş olmalıyım ki kendilerini Blue'yla sevdirdikten sonra dediğim gibi LS'u görünce şok yaşadım. Sonradan anladım, ben aslında içten içe seviyormuşum bu grubu. :P :D
    Ellerine sağlık, çok güzel bir yazı olmuş. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :))
      Ne güzel aynı şarkıyla tanışmışız demek ki :D
      Önyargı dedin de,bende ondan bolca vardı kısa bir zaman önce :D Bırak Bigbang'i,kpop dinletebilmek için bile 2 yıl uğraştı arkadaşlarım :D
      Sonra facebook'ta beğendiğim bir sayfanın admini günde 97856 defa falan LS paylaşıyordu,baktım kurtuluşum yok dinleyeyim dedim,sonra da olanlar oldu işte :D
      Bigbang ile sadece onlara karşı olanı değil,tüm önyargılarımı yıktım :D
      Herkesin içinde,derinde bir yerlerde de olsa Bigbang sevgisi vardır diyorum,umarım onlar da bizim gibi keşfedebilir bunu :D
      Yorum için teşekkürler tekrar :))

      Sil
  6. Hmm BIGBANG dolu bir yazı daha!! Bayılıyorum V.I.Plerin onlarla ilgili yazılarına! Aynı düşünceleri falan görüyorum satır aralarında! Pek seviyorum! Çok da eğleniyorum! Ellerine sağlık çingu!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh hoşgeldin çingu,çok teşekkürler yorumun için ! :))
      Ben de seviyorum VIP yazılarını okumayı,aslında dinlediğim bütün gruplar hakkındaki yazıları seviyorum :) Dinlediğimiz müzik aynı olduğu için,çoğu zaman düşüncelerimiz de uyuşuyor,mutlaka bir ortak nokta buluyoruz :))
      BIGBANG yazılarımın şimdilik sonu gelmeyecekmiş gibi gözüküyor :D Okuduğun için teşekkürler tekrar ^^

      Sil