4 Ağustos 2012 Cumartesi

Bir Yaz Daha Mı Bitiyor Ne ?

Bana bakmayın siz,yazın bitmesine var daha aslında.Ama ben aha yaz bitiyor daha ders çalışecektik moduna çoktan girmiş bulunuyorum.:D Her yaz olduğu gibi yine 3 ay yayılarak yapılması gereken şeylerin hepsini Ağustos'a yüklüyorum.Ki göz açıp kapayıncaya kadar biteceğini bilmeme rağmen.
Peki bu yaz ne yaptım ben cidden ? Yazın ilk haftalarını taşınma telaşıyla geçirdik o zamanı es geçersek 2 haftalık deniz,kum,güneş üçlüsü,o sırada plajda okunulmuş birkaç güzel kitap,az buçuk Hangul,bir kısmı son bölümlerine gelinmesine rağmen yarım bırakılmış bir kısmı bitirilmiş birkaç dizi dışında yaptığım pek de bir şey yok.
Her zamanki gibi bir yaz işte.Başlamasından önce ''bi yaz gelsin de ohoo eve girmeyeceğim'' ler çoktan unutuldu.Bir sonraki senenin derdine düşülmeye başlandı bile.Hele hele son sınavları bende de olduğu gibi yıkım etkisi yaratmış öğrencilerin ''bu yaz var ya nasıl çalışacağım tekrar yapacağım'' ları yazın en başından güme gitti.
İnternet başında,kulaklığım yirmi dört saat kulağımda kendi çapımda mutlu bir yaz geçirdim.Ki daha önümde bir İstanbul yolculuğu var.(Umarım yağmurlara yetişirim)Ama daha böyle nice yazlara diyemeyeceğim çünkü bir dahaki yaz gerçekten ders çalışacağım,Hangul'u sökeceğim ve daha çok gezeceğim.(inanmak lazım bazen:D)
İlk yaz bitti yazısını ben yazayım dedim.Madem tatil bitti moduna girdim,sizi de hemen Türkiye'ye tatile gelmiş kaygısız Alamancı modunuzdan çıkarmalıydım değil mi ? :D
Benim dolu dolu(!) geçen yazımı okumuş bulunuyorsunuz.Unutmadan bu yaz taktığım birkaç şarkıyı da paylaşıp gidiyoruum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder