14 Eylül 2012 Cuma

G-Dragon - Missing You ft Kim Yuna Çeviri :)

Hatalarım mutlaka vardır çünkü bu ilk çevirim çingular,şimdiden özür diliyorum onlar için :) 
Şarkıyı çok beğendim ve bir de baktım çevirmeye başlamışım bile,umarım hoşunuza gider ! :) 

Evet (galiba seni özlüyorum)
Normal insanlarla buluştum,onlarla konuştum güldüm,her zamanki gibi,düşünmeden
Tv geceleri en iyi arkadaşım,güneş doğduğunda uyuyorum ancak
Çok sefilim,seni çok sevmiş olmalıyım.
Sen gittikten sonra,mavi gökyüzü artık sarı sanki.
İncindiğinde,ben burada olacağım.
Ya da belki başkasına aşıksın,başka bir aşk…seni özlüyorum bebeğim

Kalbim üzgün hissediyor ama konuşacak kimsem yok.Bazen güleceğim,ama yanımda kimse yok.Galiba seni özlüyorum.
Eskiye baktığımda,biz böyleydik,bizim aramızdaki (ilişki) temizdi,saftı
En başta bu sadece aşktı,herkesin dediği gibi,bilmemize rağmen niye yaptık bunu ?
Ama zaman geçtikçe bu,bir bardağın kırılması gibi,parmaklardaki yüzüklerin ışıltısını kaybetmesi,keskin bir bıçakla kesiliyor gibi,boynumun zincirle kısıtlanması gibi…
Seninle yaşadığımız anılar,her zaman güzel olacaklar.
Nefret etsem de,sadece yaralar ve çözülmemiş yanlış anlamalar var geride.

Yine de,kavga ettiğimiz ve tartıştığımız zamanlar şimdiden daha iyiymiş.
Sonuna kadar içimde tutmalıydım senden ayrılıyorum kelimelerini,
Hala gözlerimi açtığımda yanımdaymışsın gibi hissediyorum,beraber olduğumuz zamanlara dönemez miyiz geri ? 



Bu arada hala şu moddan çıkamadım ben,bütün şarkılar bir harika ! :))


*Gif ve video alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder