8 Eylül 2012 Cumartesi

Tanıtım Sezonu'nu Infinite İle Açtım ! :)

Artık BIGBANG dışına çıkıp,başka bir şeyler yazmalıyım derken  aklıma 2 tane tazecik grup düştü.Hangisini yazsam diye çok düşündüm aslında ama en sonunda,hakkında yeterli bilgiye sahip olduğuma inandığım bir grubu seçtim :) 
Bu iki gruptan biri Infinite diğeri de Teen Top'tı.
Belki Teen Top hakkında da yazarım bir ara,bilemiyorum.Ama bu yazının kahramanı Infinite.:)

Yazıyı buraya kadar okuyup da blogu terk etmeyi düşünen bir arkadaş varsa,yapmasın.Ön yargıyla yaklaşarak böyle yetenekli gruplardan mahrum kalıyoruz sadece.
Infinite,Woolim şirketinden 2010 'da çıkış yapmış yeni sayılabilecek bir grup.Tarzlarını tek bir çerçeveye sığdıramam sanırım çünkü pop yapıyorlar dersem biraz haksızlık etmiş olurum.Dibine kadar pop diyebileceğimiz şarkıları da var,evet.Ama altyapısı çok karmaşık şarkıları da var,son hitleri The Chaser gibi.Hit dediysem laf olsun diye değil :D Infinite'in The Chaser'dan daha iyi işleri var bana göre,ama bu şarkı baya bir patladı ve onlara birçok ödül kazandırdı :)
Üyeleri tanıtmadan geçemeyeceğim.Ama klasik tanıtım moduna girip boy posmuş,kan grubuymuş o konulardan bahsetmek istemiyorum.Kendime bu üyeyi nasıl bilirsin ? diye sordum ve ortaya bunlar çıktı :D 

                                                    Grubun liderinden başlayalım :)


Kim Sung Gyu (김성규)
89 doğumlu,büyükbaba lakaplı,gözü var mı yok mu belli olmayan(:D),disiplinine hayran olduğum bir lider.
Grubun 2 ana vokalinden biri.Hem güçlü,hem farklı bir sesi var.
Hafif peltektir kendisi,çok fark edilmiyor,hem de şarkılarda kulağa hoş geliyor :D 
Hep översem olur mu,grubun maknaesi Sungjong'a çok yükleniyor mesela.Nerede iş orada Sungjong.Köpek pisliği bile temizledi yavrucak.Böyle davranmaya devam ederlerse devlet korumaya alacak Sungjong'u benden söylemesi :D

Çocuğa her yerin temizletildiğini gören fanlar da boş durmamış gördüğünüz gibi :D 

Geldik gruptaki favori üyeme :)


Jang Dong Woo (장동우)
Grubun ikinci en büyük üyesi olmasına rağmen,en küçüğünden daha çocuk,daha saf.
Grubun ana rapperı ,ki bana rapi sevdirebilen nadir insanlardandır.
Konu Infinite olunca rapperları takdir etmeden geçmek olmaz.Çünkü bu grubun rapperları bile çoğu grubun vokallerinden daha iyi şarkı söylüyorlar.Ballad söylediklerini görmüşlüğümüz bile vardır.bu Infinite için büyük bir avantaj tabii :)
Asıl bilgiyi verdiğime göre gelelim eğlenceli kısma.Dongwoo gülüşü denen bir şey var.O gülünce otomatik olarak siz de gülüyorsunuz.Bir Youtube yorumu okumuştum geçenlerde,''ağır bir depresyondaydım,DW sayesinde artık değilim'' yazmış bir kız.Şu 4 saniyelik videoda kendiniz görün^^ Bu arada grubun en tarz üyesi bana göre :) Bu ara aksesuarlarına bile bayılıyorum :) 

Infinite'in ''asıl'' ana vokali :)


Nam Woo Hyun (남우현)
Woohyun denince akla hemen fan service gelir.Kendisi sürekli kalp yapmaya eğilimlidir  şekil A'daki gibi :D İşini biliyor tabii,hayranları baya fazla,özellikle bu aralar :D
Grupta yemek yapmaktan sorumlu.(Alın size kızların kalbini kazanması için bir neden daha:D)
Başka ne ekleyeyim bilemedim,Gyu'yla arası çok iyidir.Hatta bu ikisi ''Woogyu'' olarak adlandırılıyor :)
Ve grubun bana göre en kurnaz üyesi,hiç çaktırmıyor ama,benden kaçmaz ^^ 


 Paradise klibinde giydiği bu parlak takım elbise de gözümden kaçmadı.Takım elbiseyi çok severim ama parlağına fobim var :D 
Vee grubun elinden her iş gelen dans makinesi :)


Lee Ho Won (이호원)
Dans etmeden duramayan,en iyi dansçılar sıralaması yapsam mutlaka başlarda olacak,grubun yan rapper ve vokali :) Sahne ismi Hoya.
Grubun en oturaklı üyesi bana göre Hoya'dır.En aşırı hali bile diğerlerinin normal hallerini geçemez :) 
Şu ara Reply 1997'de oynuyor.Diziyi izliyor musunuz bilmiyorum.Ben henüz başlama fırsat bulamadım ama hakkında hep iyi yorumlar görüyorum :) Hongki bile tweet atmış ''çok eğlenceli,ben de bu diziye katılmak istiyorum,2. sezon yapılsın '' diye :D 

Grubun en uçuk kaçık kişiliğinde sıra :D


Lee Sung Yeol (이성열)
''İlkokul çocuğu'' lakaplı ve bunu sonuna kadar hak eden,yerinde duramayan bir tip :D Hatta geçenlerde havaalanına bornozla giderek en çok konuşulan  konu olmuştur :D 


Şarkılarda Sungyeol'ü duyabilmek biraz zor maalesef.Sesi çok güçlü değil evet ama kötü de değil.Az yer veriyorlar,bu da hayranları kızdırıyor tabii.


Infinite'in ''yüzü'' :) 


Kim Myung Soo (김명수)

Sahne adı L.:) Grubun yüzüyüm ben,etliye sütlüye karışmam diyen tiplerden değil kesinlikle.Sesi güzel,gitar çalıyor,oyunculuğu gayet iyi.(Shut Up Flower Boy Band'i izleyenler bilirler)
Kendi dünyasında takılıyor genellikle.Başta çok soğuk gibi geliyor,ama aslında en sıcakkanlı üyelerdendir.Neredeyse üç performanstan birinde ya kayar,ya düşer.Bu konuda çok benziyoruz :D
Grupta Sungyeol ile çok yakınlar.Kısaca ''Myungyeol'' deyip geçiyorum :D 

Sevgi,şefkate aç maknae'ye geldi sıra :D


Grubun gözümüzün önünde büyüyen maknaesi :) Diğer üyeler de onun çıkışlarından beri çok büyüdüğünü ve kendini geliştirdiğini söylüyorlar.
Sesini ve yeni tarzını seviyorum.Neler çektiğini gördükten sonra daha da bir sevdim :D Her seferinde,diğer üyeleri fırçalama isteği uyandırıyor içimde bu çocuk :D 
Eğlenceli kısma gelirsek,kız grubu danslarında uzmanlık yapmış bir üye,Key ile yarışır bakın,o kadar diyorum :D 

Benim gözümden Infinite'i okudunuz :) Çoğunuz tanıyordu zaten,tanımayan varsa ve bunu okuduysa ne mutlu bana :) Daha gidecekleri uzun bir yol olsa da ben Infinite dinlemekten gerçekten zevk alıyorum.Özellikle şu ara trend idol olarak anılıyorlar ve günden güne fanları artıyor.Sonunda bu kadar çalışmanın karşılığını alıyorlar diyebiliriz :) Darısı U-Kiss'e demeden de geçemeyeceğim.Yazık etmeyin şu çocuklara yahu.

Debut zamanlarında CEO'larının evinde 13 kişi kalıyorlarmış ve ev bir felaketmiş.(evi yaptıkları  bir showda görmüştük gerçekten kötüydü) CEO,ancak top 10'a girerseniz taşınabilirsiniz demiş ve bundan sonraki iki albümle de top 10'a girememişler.Daha sonra digital single olarak Nothings Over'ı yayınlıyorlar ve şarkı 9.oluyor.Bu sefer de CEO aradan uzun zaman geçtiği ve standartlar değiştiği için bunu kabul etmiyor,ancak top 3'e girebilirseniz taşınabilirsiniz diyor.Ve sonra tadaam o hafta Be Mine ile birinci olup yepisyeni evlerine kavuşuyorlar.Verdikleri bu kadar emekten sonra hayallerine kavuşunca manzara aşağıdaki gibi oluyor tabii :) 

Onun dışında,bu çocuklar yüzünden gülme krizine girmişliğim çoktur.Onları daha yakından tanımak isteyenlere ilk önerim Sesame Player'ı izlemeleri.Mükemmel bir show,boş zamanınızda izleyin,garanti veriyorum çok eğleneceksiniz :D Birth Of A Family ve yeni bitirdikleri Ranking King programını da hiç kaçırmadan izledim.İzlenilesi showlar hepsi :D 

Favori şarkılarımı da yazıp gideceğim :D
Before The Dawn,Paradise,Can You Smile,Only Tears,Tic Toc şarkılarını dinlemelisiniz.Hatta buraya tıklayıp  BTD'yi (2:15'e dikkat :D) ,şuraya tıklayıp The Chaser'ı canlı performans olarak izleyin derim :D Neden danslarından bu kadar söz edildiğini kendiniz görün :)
Omo,destan yazmışım ya ben,hiç ikaz etmiyorsunuz :D Okuduğunuz için teşekkürler,şu eğlenceli videoyu da paylaşıp koşarak uzaklaşıyorum çingular :D Anyeong ! 




*Fotoğraf,gif ve videolar alıntıdır :) 

6 yorum:

  1. "Çünkü bu grubun rapperları bile çoğu grubun vokallerinden daha iyi şarkı söylüyorlar." Bu konuda kesinlikle haklısın. Hoya'nın sesi bir harika.
    Ben 4 bölüm izledim sadece ama Shut up Flower Boy Band'i sonuna kadar izleyen bir arkadaşım pek memnun kalmamıştı L'in oyunculuğundan. Bence oyunculuk da zamanla öğrenilen bir şey, yeni sitcom dizisinde daha iyi iş çıkaracaktır eminim.
    Benim favorim Woohyun. Güçlü sesleri seviyorum. Ben de bir Infinite yazısı yazmak istiyordum son günlerde bloguma. Infinite hakkında yazana pek rastlamadım da. Bu postu görmek beni sevindirdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle yorumun için çok teşekkür ederim :) Hoya'nın sesi konusunda haklısın :)

      L'in oyunculuğu konusuna gelirsek zaten soğuk ve fazla konuşmayan bir tipi oynuyordu,bence biraz da bundan dolayı yeteneğini pek ortaya çıkaramadı.
      Woohyun ana vokal olmayı sonuna kadar hak ediyor zaten,o kadar kolay yüksek notalara çıkıyor ki hayran olmamak elde değil :)
      Ben de hiçbir blogda rastlamayınca yazmalıyım dedim ve şunu yayınladıktan sonra büyük yük kalktı sanki üzerimden :D
      Senin de Infinite yazını merakla bekliyorum o zaman,en kısa zamanda yazmalısın :))

      Sil
  2. L cok iy biri.ve oyunculuguda mukemmel

    YanıtlaSil
  3. L cok iy biri.ve oyunculuguda mukemmel

    YanıtlaSil
  4. Ahh çok güzel yazmışsın, teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Grubu çok güzel tanıtmışsın.Emeklerin için teşekkürler ^^

    YanıtlaSil