23 Temmuz 2012 Pazartesi

Ben Geldim !

Selam arkadaşlar !! Blog almak uzun zamandır istediğim bir şeydi.Sonunda amacıma ulaştım.Yazılarımı A4 kağıdından kurtarıp ortak yönlerimin olduğu insanlarla paylaşmak pek hoş olacak :) Bu blogda şunları şunları yazarım diyemiyorum :) Bol bol kpop olacak belki tamam ama onun dışına da çokça çıkacağımdan eminim :)  Her yazıma BIGBANG'i sıkıştırmamaya çalışacağım :D Umarım yazılarımı okurken sıkılmazsınız ! Burası ben ve sizden oluşan bir dünya.Dünyama hoşgeldiniz,dünyanıza hoşgeldiniz :))

6 yorum:

  1. Hoşgeldin İpek! :) Sonunda bir isim bulup aramıza katıldın sen de. Ayrıca çok hoş olmuş^^ Bol bol Bigbang'li yazılar okuruz artık. Nice postlara, yorumlara... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk :)) Heheh sonunda bloguma kavuştuğum için ben de çok mutluyum :) Öyle olacak bu gidişle :D Çok teşekkür ederim :)) ^^

      Sil
  2. Blog dünyasına hoşgeldin İpek. Seni buralarda görmek çok hüzel :)

    YanıtlaSil
  3. Blog alemine hoşgeldin İpek;)

    YanıtlaSil
  4. Hoşbulduk,çok teşekkürler yorumun için :))

    YanıtlaSil